Ilm viim 20.4

Ilmoittautumiset

17
Minea P Ebba K Tyra W Ellen Alva V Ava S Cassandra W Wilma M Emma-Lotta Edith L Bea L Emmi L Sara R Lili P Sofia Jenny S Taija S
3
Mila S Ilona L Frida
1
Nelli H

Kommentoi...

Jenny

Moikkamoi,

Sunnuntaina 28.4. pelaamme kilpasarjan kotiottelun Riihimäen Cocksia vastaan Pommarissa

Ottelun pelaajat ovat paikalla ja valmiina ulkoiluun klo.09:40 eli varustuksena lenkkivaatetus sään mukaan.
Muuten keltainen pelipaita sekä sininen paita reppuun, siniset sortsit, sisäpelikengät, juomapullo jne. Hiukset kiinni, mahdolliset pinnit teipattuna. Korut pois tai jos korvakoruja tarvitsee teipata niin se on kotona jo valmiiksi tehtynä. Tarkistakaa että kynnet ovat lyhyet.

Ottelun kokoonpano:
Ebba, Minea, Ellen, Alva, Ava, Wilma, Edith, Bea, Sara, Cassandra, Emma-lotta. Varalla: Lili.

Varalla tarkoittaa että voi muuten tulla normaalisti katsomaan peliä mutta on hyvä olla varautunut että kutsu peliin voi käydä loukkaantumisista tai sairastumisista johtuen.

Olisi kiva jos kaikki tytöt tulisivat paikalle kannustamaan.
Itse ottelu alkaa klo.10:40.

Ja jos sairastumisia tulee niin pikaiset yhteydenotot Jennyyn.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot